Hayatla iletisimde: Sonumuz NE olsun?

22 Haziran 2011 Çarşamba

Sonumuz NE olsun?

Sevgili ZEYNO beni mimlemiş, teşekkür ettim burdan kendisine.
Konumuz kendisini çok sevip de böyle son olur mu arkadaş, soğudum tüm filmden dediğimiz bir filmin senaristi olup sonunu yazmak.
Yani ben böyle anladım.
Copy-Paste yapıcaktım kapatmışım sayfanı, nasılda üşendim açmaya aklımda kalanı yazdım artık :)

Ah, ah ne dertliyim bu konularda beeeen!
Bir çok filmin sonunda arkama istiflediğim yastıkları ısırmış, tıknaklarımda gram oje bırakmamış, saçımı başımı yolmuşumdur belki de..


Bir de kötü son seviyorum ben okuyucu..

Ama şu an o filmlerden çok bir dizinin sonunu ben yazmak isterdim onu farkediyorum bu soruyla.
Tahmin ettiniz değil mi,
herkesin 6 yıldır takip edip de son sezonda ağzı bi karış açık kalıp bu ne la olduğu dizi, evet o.


Ah, ah biz o diziye ne senaryolar yazıp ne tahminler etmiştik.
İzlemez olaydık son sezonu,

ne hayal gücü kaldı, ne yorum yeteneği..
Hala açıklama bekliyorum ben, şaka yaptık biz diye.

Bir kere o senaristin açıklaması nedir arkadaş?
6 sezon ağzı açık izlediğimiz; ada aslında ne, jacob'ın olayı ne gibi sorulara cevap aradığımız; zamanda yolculuktur, paralel evrenlerdir gibi kafa yorduğumuz atraksiyonları adamlar gitti schrödinger'in kedisine bağladı iyi mi?
Senaristin soruları cevaplaması yazısını okuyan var mı?

Demiş ki yaşananların rüya olduğunu düşünenlere inanamıyoruz.
Sen de Jack'in adada öldüğü yerde bitirmeyecektin diziyi.
O köpeği, o ağaçtaki ayakkabı gibi detayları koymayacaktın sona ki bizde başlangıcıyla bağdaştırmayacaktık acaba mı diye!


Ben bir son yazsaydım eğer kozmik bir platformdan daha ulvi(!) işlevlere sahip olurdu ada.
Ya da bilemiyorum...


Aslında ben daha da bir şey yazmıyorum,
5 sezondur adamlarda ne zeka var ya, neler kurguluyorlar dediğim ekipten bu sonu gördükten sonra ben kimim daha da son yazmaya kalkışıyorum.


 Şu yukarıdaki yazılardan bile daha güzel son olmaz mıydı? :)

Bu mimi de DOZ BÜYÜCÜSÜ ve SIRFŞİİRSELYORUM'a gönderiyorum.

Dip Not: Big Dreams'a beni mimlemekle kalmayıp yazıp yazmadığımdan tut, yorumlarıma kadar takip ettiği için :)
Çoğu zaman anlaşamasak da, atışsak da senden iyi okuyucu bulamam; burdan da sölüyorum :D

3 yorum:

  1. oldukça ilginç bir mim konusu..:)yanıtlarına yorum getiremiyorum izlemediğim için

    YanıtlaSil
  2. İlginç :)) Teşekkürler cânım arkadaşım...

    YanıtlaSil
  3. CRAZYWOMANROSEMARY; evet ama sevdim ben bu senarist olma işini :)
    bence izlemelisin ama sonu konusunda garanti veremiyorum :)

    SIRFŞİİRSELYORUM; ne demek her zaman :))

    YanıtlaSil

Fikr-i Beyan: