Hayatla iletisimde: Son Günlerde Ben..

17 Haziran 2011 Cuma

Son Günlerde Ben..

Taşındım, felaket bir şey olduğunu söyleyebilirim.
Bütün o temizlik, toplanma, ne nerde bilememe, yerleşme vs

Ve tüm açık öğretim, kurs, final sınavları..

Sonra eve geldim, -Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir- düşüncelerimle sandık başındaydım.
Durmak yok yola devam dedi, yaptığı her şeye devam dediler
Yine de güvendim, milletimin iradesine..
Şimdi de istikrar sürsün dedi, nasıl bir istikrar demediler, yine devam
Sadece şaşkınım,
kim bu iki kişiden birisi?
Her kimsen, bunları da hatırla.

Sık sık bunu dinledim.
Telefon melodim yaptım kendisini.

Eve geldim, annem temizlik badana derken ben yakınınca yaaağ ben zaten yeni taşındım diye kıyamadı özel ilgisine mazur kaldım :)

Baktım uzuncadır bu ilk boş zamanım, on günlük tatilim var dedim abarttım, dili anlayabilir miyim izleyip görücez :)

Bir de yaza hazırlık :)

Her yaza bununla girerim, unutmamak gerek tabiii :)

Yaptım, yapıyorum, çaldım, çalıyorum tadında dinleyenlere işkence ettim :)

Bir mimim var yazıcam onu, unutmadım.

Yaz okulu yolcusu kalmasııııııın!, da son sözüm olsun :)

Ee okuyucum sen neler yaptın?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i Beyan: