Hayatla iletisimde: 118 den sonrasını kafadan tuşla, nasılsa biri tutar

4 Haziran 2011 Cumartesi

118 den sonrasını kafadan tuşla, nasılsa biri tutar

Meraklı araştırmacı kişilik olan ben yemedim, içmedim, uyumadım, gezmedim final haftasındayım bile demedim şu son zamanların tv kabusu 118 reklamlarına el attım.
Hatta geç bile kaldım.

Hepimizin malumu, kulaklarımızın baş düşmanı, toplumsal zekamıza hakaret sayılabilecek olan bu durumun fark ettiğiniz gibi tek bir amacı var;
o kadar fazla tekrarlayalım, melodiyle de söyleyelim ki bizim numaramız akıllarda kalsın.


Peki reklamcılık bu mudur?
Amacına ulaştığı takdirde altına imzanı attığın işin senin adını taşıyacak olması
önemsiz midir?
Yapan insan sana sesleniyorum.
Yaptığını kendin izledin mi?
İzlediysen nasıl oldu da kendini bulduğun en yüksek yerden atmadın?
Atmalısın, at, at ki çektiğimiz bu işkencelerden sonra içimiz rahat etsin.
Aslında bir tanesi için söylemiyorum bunu hepsi için,
çünkü baş belaları üç-beş tane de değil..
Her ne kadar sinir olup, hiç birine para kazandırmak istemesem de bir deneyelim
ne neymiş dedim.
Görüyorsun ya, her şey senin için okuyucu :)
Reklamlarda gösterilen tüm numaraları üç farklı bilgi için aradım.
Ne kadar yardımcı olabiliyorlar denedim.
Süre tuttum.
Fiyat hesapladım.
Veee açıklıyoruuuuuum:
(neden bu kadar abarttıysam; devlet sırrı sanki keşfettiğim:) )


İşte o sırlar :
Daha ucuzu diye ayırmak zor olur, birbirine yakın ücretler tuttu.
Ama biz bağlayalım isterseniz dediklerinde yok ben ararım diyin ondan da ücret alıyorlar.
11880'deki çocuğun sesini çok beğendim :)
Ama tekrar aradığımda çıkarmadılar telefona :(
11833'e ayrı gıcıklığım olduğundan baya zorladım kadını, bana mısın demedi, nazikliğinden şaşmadı, hatta ses tonu bile değişmedi.

Takdir ettiysem de, bu ne be dedim, ben olsam arayanı aradığına pişman :)
Bir öneri: Turkcellliysen Turkcellin 118'i, Avealıysan Aveanın bu hizmetini kullan ki
daha az yazsın.
Eğer evden arıyorsan da diğer 118lerden ara.
(vodafone hattımı kapattırdım o yüzden beni ilgilendirmez, kullanan naparsa yapsın :) )


En çabuk işinizi halledebileceğiniz, çok bekletmeyen yer ise: 11810
-Bu kadardı, dağılın!-
demiyorum birde sana 118 skeci armağan ediyorum okuyucu bu bilgilerin üzerine iyi gider :)




3 yorum:

  1. 11810 tamam :)
    bende bir mimin var? Altındada yorumun var ama hiç sesin çıkmadı geçen haftadan beri zeynep'e demişsin bir sonrakinde yazıcam benimkini yazmıyor musun yani :(

    YanıtlaSil
  2. sağlam saha araştırması. şu kafa ütüleyen can sıkıcı reklamları da olmasa.

    YanıtlaSil
  3. Big Dreams; yorum yapmıştım bu konuda sana ben hatırlamıyor musun :)

    PİKTOBET; hoş gelmişsin, araştırma deyince akan sular durur bende :D

    YanıtlaSil

Fikr-i Beyan: