Hayatla iletisimde: Reklamın İyisi Kötüsü Olmaz!

25 Ekim 2011 Salı

Reklamın İyisi Kötüsü Olmaz!

Pek meraklı araştırmacı kişilik ben yine bir süre önce aldığım web tasarımı kursununda etkisiyle reklamları araştırdım.

Flash animasyon görüyoruz zaten ilerde bir gün reklam işine de el atarız, kim bilebilir :)

Araştırdıkça gördüm ki gerçekten keyifli bir o kadar da meşakkatli bir iş.
Her zaman daha iyisini bulman gerekiyor.
Zor olanıysa bu değil de ne kadar çaba harcamış olursan ol reklamı yapılan şirketin beğenisini kazanmazsan uğraştığın işin çöpe gidecek olması.
Hal böyle olunca reklamcılık arz-talep eğrisinin sınırlamasına maruz kalıyor.
Çünkü düşünce şu:
reklamın iyisi kötüsü olmaz.

Onlar yapılan işin kalitesinden çok akılda kalıcı olmasına bakıyor.
Ve en yer tutan ve bahsedilen reklamlar saçma olanları oluyor.
Örnek: şu yazımda bahsettiğim çığrından çıkmış 118 reklamları.

Hal böyle olunca dedim ki okuyucumu birbirinden aşmış,
'adamlar bu işi biliyor ya'
'kırk yıl düşünsem aklıma gelmez'
gibisinden cümleler kurduran reklamlarla buluşturmak
bana düşer :)

İlk reklamımızı veriyorum.
Vatana, millete, bloga hayırlı ola :)


Eski bir reklam aslında bu, belki de gördünüz.
Slogan: İçinizdeki çocuğu besleyin
On numara yahu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i Beyan: