Hayatla iletisimde: Erkekler değer verdikleri kadını kimseye anlatmazlar.

17 Ekim 2011 Pazartesi

Erkekler değer verdikleri kadını kimseye anlatmazlar.

"Erkekler değer verdikleri kadını kimseye anlatmazlar."
belkide bana hic deger vermediğini
tv'de zap yaparken duymak...

Hayır, bu erkeklerin en genel felsefesi
'tadını çıkaramiyorsan adını çıkar'dan bile kötü değil mi?
Hadi bunu "kedi ulaşamadığı ciğere pis dermiş" atasözüyle açıklayabiliyoruz ya diğeri?
Canım dediğin, ciddi düşündüğün belki de zamanında bi laf söleyene daldığın fedakarlıklar yaptığın kızin 2gün sonra arkasından nasıl atıp tutabiliyorsun?
Hangisi yalandı bunların?

Şimdi bir hiç'e sevgisini vermiş bana mı üzüleyim yoksa sevmeyi öğrenememiş sana mı üzüleyim karar veremedim.

Koca bir neyse...

***

Gelelim Gossip Girl'ü Küçük Sırlarla katlettikten sonra Desperate Housewiwes a el atmış Kanal D'ye.
 Ben zaten yine kendilerine göre uyarlarlar aynısını mümkün değil yapamazlar demiştim.
Öyle de oldu.
Yine de kendi çapında hoş, eğlenceli bir yapım oldu; şimdilik izleyicisiyim :)




***

Bir de gelelim facebookta twitterda gördüğüm yazılara.
Bence Adriyana Lima diyerek Türk kızına fazla yüklenmeyin, bu günlerin çarşambası var Kıvanç'ı var yani
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i Beyan: