Hayatla iletisimde: Kitap Fuarı

27 Ekim 2010 Çarşamba

Kitap Fuarı


Bir okur olarak burdan duyurmak istedim.


Ayrıca yazılarını severek okuduğum, takip ettiğim blog yazarlarından olan pucca'da fuarda olcakmış.
Nasıl mutlu oldum anlatamam.
Bu yaz kitabını okumuştum zaten.
Kendini sakladığı için imza günü beklemiyordum.
Merak ediyordum ama sonunda göreceğimden değil; onunla o benden bi şeyler bulduğum yazıları yazanla muhabbet şansı bulacağım için seviniyorum.
Umarım Bursa Tüyap Kitap Fuarı'da bizleri imza günleri açısından böle sevindirir.
Yoksa indirimlere diyeceğim yok :)
Samihazinses'e de gideceğimi sölememe gerek yok sanırım.


2 yorum:

  1. Tüyap, dizüstü açılımı yapmış anlaşılan :) Ben de cuma gideceğim umarım.

    YanıtlaSil
  2. :) gitmelisin, ben gittim destek verdim e bizde dizüstücüyüz nasılsa kitap projelerine de açığız :P

    YanıtlaSil

Fikr-i Beyan: