Hayatla iletisimde: Yenilik İyidir

18 Mayıs 2011 Çarşamba

Yenilik İyidir



Sanki bir duraklama dönemindeydim okuyucu.
Seferleri(yazmayı) durdurdum,
lale devri yaşayalım biraz da dedim.
Lale resimleri koymadıysam da şuraya, görsellerde lale yazıp aratacak zamanı ve enerjiyi bulamayışımdandır; inan.


Bu süreçte fark ettim ki yazmak;
insanda yaptıkça yapası gelen bir ihtiyaç
ve
uzak kaldıkça da sanki eksik kaldığın bir parçan.


Baktım bu sefer kağıt dayanmıyor karalamalarımdan,
duramıyorum yazamadıkça kelimelerden uzak o ruh halimle,
dedim blogger.com bana seni gerek seni :)


Geliyorum yokluğumda varlığımı unutmamış(cümlemde anlatım bozukluğu arayanı vururum:D); birbirinden yazılası mimler getirmiş olan blogger dostlarıma.


Sevgili SIRFŞİİRSELYORUM mimlemiş, teşekkür ettim kendisine.
-Kendi ruh halinizi anlatın, bir ezginin melodisiyle ya da bir şiirin satırlarıyla ya da bir veciz sözle ya da bir resimle aktarınız. Seçim sizin, hangisini istiyorsaniz.-


Ben şu an kendimi bir sözle anlatabilirim:
" içimde kaldı ucu bilenmemiş kelimeler
anlatacak çok şey varken anlatamadıklarımla beraber "


Ve sevgili BigDreams'e teşekkür ediyorum bu mimi için;
En sevdiğin 3 görsel:
En sevdiğim görselleri 3le sınırlayamayacağımdan okuyucu,
sana hayallerimin görsellerinden takdim edicem;


hayallerimin evi


hayallerimin yaşam tarzı


hayallerimin prensi :)

En sevdiğin 3 ses:
Dalgaların sesi
Yağmurun sesi
Keman sesi

En sevdiğin 3 tat:
Çikolata
Çikolata
Çikolata
:)

En sevdiğin 3 koku:
Eve yorgun ve aç geldiğimde kapıyı açıp aldığım yemeklerin kokusu
Üstüne yağmur yağmış toprak kokusu
Acqua Di Gio Homme - Giorgio Armani

En sevdiğin 3 his:
Gözlerinden uyku akarken uyanıp da aslında daha erken olduğunu görüp sıcacık yatağa geri dönmenin hissi
Otomasyonu açıp, o en korktuğun dersten geçmiş olduğunu görmenin hissi
Sevdiğin insana sarılıp, o kolların senin yuvan olduğunu bilme hissi


Son olarak da gelmişken elim boş gelmedim, yeni blog fermanı(tasarımı) getirdim okuyucu sana
bir gerileme dönemi olmasa da bu, ıslahat şarttır diyerekten :)


Şu üstteki halden gördüğün hale geçiş yaptık.
Belki tasarım yine fazla kişisel, çok fazla da kızsal oldu ama dediğim gibi yenilik iyidir :)




4 yorum:

  1. Nerdesin sen! diyerek başlıyorum ;[
    Yenilik iyi olmuş, gerileme dönemine hoş geldik .P şaka bir yana çok beğendim sayfanı. Filmlere gelince Guguk Kuşu'nu unutmuşsun :((
    Yine yazılarını okumak dileğiyle... İyi bak kendine :D ( anlatamadıklarınla beraber )

    YanıtlaSil
  2. SIRFŞİİRSELYORUM; aslında hep buralardaydım, bilgisayarın başında :)
    beğenmene sevindim :)
    ya filmleri öyle rastgele seçtim ki unuttuğum çok var, ama kırmayayım seni koyarım onu da :)

    YanıtlaSil
  3. Oh be yeni tasarımının en sevdiğim kısmı daha az marlon olması :D:D

    YanıtlaSil
  4. BİGDREAMS; kıskanma hiç :P
    marlon 4ever <3 :D

    YanıtlaSil

Fikr-i Beyan: