Hayatla iletisimde: 'mini mini bir kuş konmuştu...'

4 Şubat 2011 Cuma

'mini mini bir kuş konmuştu...'


Elini üstüne siliyordu.
"Napıyorsun?" dedi kız gülerek.
"Terden..." diye söylendi, diğer elinde de kızın ona henüz verdiği çiçekleri tutuyordu.
Başlangıcı belirsiz bi alışkanlıktı bu, her buluşmaya kız çiçekle gelirdi o da çikolatalarla, bilirdi ki bir tanesi kıza asla yetmezdi.
Yan gülümseyişiyle birlikte edeceği sitemin etkisini azaltan o bakışları vardı yüzünde.
"Biliyorum, sevmezsin terli elleri sen!"
Beraber girecekleri ilk yazdı ve küresel ısınma ilk diye onlara bi kıyak yapmış değildi.
"Önemli değil" dedi kız, "Seni bana hissettiren her şeyi sevebilirim, ne olursa olsun."

Bilmiyordu, mutluydu.

Sonsuzluğa uzanan yer ve zamanda hep bu eli tutacağını düşünmüştü.

Şimdi baktığında başka bir eli tutarken o ele, tanıdık bir şeyler gördü yine başka bir çift göze bakan gözlerinde.
Bakışlarındaki sıcaklığı farketti, şaşırarak.
Geçmişte içini ısıtan o sıcaklığın şimdi kalbini buza çevirdiğini hissetti.
Kış bile olsa küresel ısınma yine istisnasız olandı; içindeki soğuğu arttırırcasına bir rüzgar vurdu saçlarına.
Karşısındaki iki beden daha da sokulunca birbirine, boştaki ellerini üzerine silen o oldu bu sefer; önceki dokunuşlardan iz bırakmamacasına.
***

Çocukluğumuzda tanıştığımız o kuştu belki de aşk.
Kalbimizden bir pencere açıp bin bir umutla içeri aldığımız an bırakıp gidendi.
'... pır pır ederken canlandı, ellerim bak boş kaldı.'

15 yorum:

  1. hoşgeldin:)) ve bomba gibi bi post'la geri dönmüşsün, çok sevdim, çok sevindim:)
    "Önemli değil" dedi kız, "Seni bana hissettiren her şeyi sevebilirim, ne olursa olsun."...bak tam benlikmiş bu, bkz: aşık insan mode on:P

    YanıtlaSil
  2. aşk kuştur ama bi tane değildir korkma!
    yenisi pencerene konduğunda elini çabuk tut hemencecik kafesle bu sefer!

    YanıtlaSil
  3. ''Daha sık yazmalısın'' diyorsun ya :))

    Al benden de o kadar. . .
    ---
    Bu paylaşımını tek kelime ile ıskalayabilirim. ''Güzeldi''
    ve bu kelime ki benim canım gibi. Sözcük ile özetleyemiyorum yazıyı. Cümle kurmalı ama nasıl? ( YUKARIDAKİ GİBİ Mİ MESELA :)) )

    YanıtlaSil
  4. negzelcim; sağolasın ya, bu güzel yorumlarla hoş buldum bende :))
    aslında tam bitmedi tatilim ama yazmak ihtiyacı naparsın:)
    ayrıca aşık insanlara bayılıyorum:P
    gerçekten, kırılmasınlar istiyorum hiç bir zaman, umarım hep böle negzel kalırsın :))

    Placebo; teşekkürler :)
    sende hoş gelmişsin bloguma, placebo sevdiğimden olsa mı gerek sevindim :)

    girlycim; şimdilik kuş cinslerini tanımaya verdim kendimi, avucumu açmadan önce emin olmak benimki belki de:)
    ayrıca biraz da onlar uğraşsın yahu:P

    SırfŞiirselYorum; 'sık yazmalısın' yorumumu daha da genişletiyorum artık, hem blogunda hemde yorumlarında sık yazmalısın diyorum :)
    bana yazdığın yorumları okurken mutlu oluyorum, çok çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin:) iyi dileklerin için teşekkürler ayrıca:) hepimiz hep güzel kalalım...

    YanıtlaSil
  6. seni bekleyen bir mim var bloğumda:)

    YanıtlaSil
  7. nerelerdesin???? özledim :(

    YanıtlaSil
  8. sen hala gelmedin ama 2. mimin de bekliyor bende seni:)

    YanıtlaSil
  9. deep; çok teşekkürler, geliyorum almaya :)

    negzel; sana da çok teşekkür ederim :)

    livean; geldim, geldim :)

    YanıtlaSil
  10. maşallah.
    yaşıyormuşsun demek ki.
    :)

    YanıtlaSil
  11. deep; netim yoktu oralarda napiim, çok giremedim
    :)

    YanıtlaSil

Fikr-i Beyan: