Hayatla iletisimde: Sonunda!

6 Ekim 2010 Çarşamba

Sonunda!


Evvet okuyucu yanlış görmedin, bu kapak Türkiye'de basıldı.
Sonunda biz de adam gibi bir kitap kapağına kavuştuk.
Okuduğum kitapların orijinal kapaklarına sanki bir çocuğun vitrinde alamadığı oyuncağı izlemesi gibi bakardım netten.
Hikayeye, karakterlere uygunluğuna ne alaka dedirtmesini geçtim, gözümü tırmalayan kapaklarla o kadar uzun zaman geçirdim ki bu kitabı aldıktan sonra çerçeveletmek bile geçiyor içimden.
Ayrıca kitabı orijinal dilinde okuyanlar yorumlarında 'Asi' isminin çok uygun seçim olduğunu söylüyorlar.
Koridor Yayınevine teşekkürler diyorum.
Umarım diğer çıkarılacak kitaplara da örnek olur.
Zaten Koridor bu konuda çalışıyor.
Lisa Valdez'in kitap kapaklarını da beğenmiştim ben.

Ayrıca belirtmeliyim ki Monica McCarty'nin Highlander serisinin ilk kitabı olur kendisi.
Yazarın bu serisini en iyi historical romance türü kitaplar arasında gösteriyorlar.
Kitaplarında gerçek karakterleri, gerçek olayları araştırıp romanlaştırdığını öğrendim.
10 Ekim'de kitapçılarda yerini alacakmış.
Tarihten alınmış karakterleri olduğundan merakla, uzun zamandır iyi bir historical okuyamadığımdan sabırsızlıkla, içinde İskoçlar bulunduğundan iştahla, bu şaheser niteliğindeki kapağı da heyecanla bekliyorum.
Bu 4 gün nasıl geçer bilmiyorum.
Zaten koşuşturmacadayım bu günlerde ama biraz zaman ayarlayıp e-book'larımla takılma planları yapmıyor değilim.
Hatta belki de uzuncadır görüşmediğim Audioslave eşliğinde...
Neden olmasın okuyucu ?
Şu kapağı da gördüm ya imkansız yoktur artık benim için :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i Beyan: