Hayatla iletisimde: Hayatın Anlamı

22 Mayıs 2011 Pazar

Hayatın Anlamı


"Erkekleri anlamak için… 
Hamamböceğini takip edeceksin ! 
Hamam böceği hızla bir istikamete doğru yol alırken, hiçbir engelle karşılaşmamasına rağmen 
aniden durur 
ve bambaşka bir yöne doğru koşmaya baslar. 
Bunun nedenini çözdün mü erkekleri de anladın demektir..."

Filmimin yüklenmesini beklerken uzuncadır da okuyamadığımdan blog blog gezip bakınıyordum.
Nerde rastladım, hangisinde hatırlayamıyorum sayfayı kapatmışım maalesef ama hayatın anlamını keşfetmiş kadar oldum.

Yazarı her kim ise ağzından öpüyorum.
Tam ihtiyacım olan cümle, nereden de buldun?
Sen HEP yaz ben HEP okuyayım diyorum :)


Olur da merak edersen okuyucum film bu

6 yorum:

  1. Düşünce tarzını sevdim :)) Ayrıca fazlaca da katılıyorum sana. Erkekler yerine hamam böceklerini anlamak daha kolay olacak gibi gözüküyor :D.
    En yeni blog arkadaşın b3n(gü)den sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  2. B3NGÜ; hoş gelmişsin, ne iyi etmişsin :)
    görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  3. Çok ilginç..her iki cins birbiri için neden böyle düşünüyor acaba.:) Kimsemi doğru birini bulamıyor yaw.:)

    YanıtlaSil
  4. MAVİ TUTKU; sen de hoş gelmişsin :)
    sanırım bulduğumuz o doğru insanı anlayamıyor oluşumuza bu isyan..

    ama diyorsan doğru insan daha sen söylemeden ne diyeceğini bilen, bir bakışınla anlaştığın, aynı şeyleri düşünüp istediğin biri, ne yazık ki ben o kadarını sadece aşk filmlerinde gördüm :)

    YanıtlaSil
  5. sevgili drukkiyyes;

    ne güzel demiş
    bende öpüyorum ağzında ;)
    süper doğru demiş

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  6. YÜREKTEN DAMLALAR; bence sözlüğe geçmesi lazım bir erkek tanımı :)
    sevgiyle.. :)

    YanıtlaSil

Fikr-i Beyan: